Welkom
op Funske’s blog: mijn naam is Funske, de Corgie
Welkom
op de plek waar één kleine hond met een grote persoonlijkheid het voor het
zeggen heeft. Ik ben Funske — ook wel bekend als De Corgie, De
Tank, KlukKluk, Bassie, Fopneus, en soms… domme
hond (maar dat zeggen ze alleen als ze jaloers zijn).
Hier
vertel ik mijn leven zoals ík het zie: met een beetje bravoure, een beetje
chaos. En ja, ik zal ook veel vertellen over mijn avonturen met mijn baasjes en
de andere dieren hier thuis — de dieren die ik gedoog (Lucky, ik kijk
naar jou), en de dieren die ik eigenlijk best leuk vind (maar dat zeg ik niet
te hard).
Op
deze blog vind je:
- Mijn avonturen — van puppy tot fopneus‑held
- Hoofdstukken uit mijn
biografie
— mijn leven, verteld door mijzelf
- Verhalen over mijn
vrienden
— Lucky, Larno en de rest van de bende (“incluis” mijn baasjes…)
En
geloof me: er gebeurt hier altijd iets. Soms iets slims. Vaker iets doms. Maar
altijd iets dat het vertellen waard is.
Maak
het jezelf gemakkelijk, pak een kop thee (of een kluif) en duik mee in mijn
wereld. Ik beloof je: het wordt nooit saai.

Reacties
Een reactie posten